Motie over het informeren van de huurders over de ontstane vertraging en tevens excuses aan te bieden voor de overlast - Vertragingen uitbetaling huursubsidie
Deze motie1 is onder nr. 2 toegevoegd aan dossier 28464 - Interpellatie-Duivesteijn over vertragingen uitbetaling huursubsidie.
Inhoudsopgave
Officiële titel | Vertragingen uitbetaling huursubsidie; Motie over het informeren van de huurders over de ontstane vertraging en tevens excuses aan te bieden voor de overlast |
---|---|
Documentdatum | 04-07-2002 |
Publicatiedatum | 12-03-2009 |
Nummer | KST62744 |
Kenmerk | 28464, nr. 2 |
Van | Staten-Generaal (SG) |
Originele document in PDF |
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Vergaderjaar 2001–2002
28 464
Interpellatie inzake vertragingen uitbetaling huursubsidie
Nr. 2
GEWIJZIGDE MOTIE VAN HET LID DUIJVESTEIJN C.S. TER VERVANGING VAN DIE GEDRUKT ONDER NR. 1
Voorgesteld 4 juli 2002
De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
overwegende, dat huurders die afhankelijk zijn van huursubsidie door een vertraagde uitbetaling in financiële en juridische problemen kunnen komen;
verzoekt de staatssecretaris voor volkshuisvesting:
– deze huurders per direct te informeren over de ontstane vertraging;
– tevens zijn excuses over te brengen voor de ontstane overlast en gaat over tot de orde van de dag.
Duivesteijn Lambrechts Van Gent Jense De Ruiter
Met de Parlementaire Monitor volgt u alle parlementaire dossiers die voor u van belang zijn en bent u op de hoogte van alles wat er speelt in die dossiers. Helaas kunnen wij geen nieuwe gebruikers aansluiten, deze dienst zal over enige tijd de werkzaamheden staken.
- 1.In een motie staat een vraag of verzoek van één of meerdere Tweede- of Eerste Kamerleden aan de regering. Deze wordt vooraf gegaan door een standaard aanhef en een opsomming van overwegingen en constateringen. Iedere motie begint met de woorden 'De Kamer, gehoord de beraadslaging'. Ieder deel van de opsomming begint met woorden als 'constaterende dat' of 'overwegende dat'. Na deze opsomming volgt de uiteindelijke vraag of het verzoek.