Motie Paternotte/Van den Hul over meebeslissen door studenten en docenten bij de invulling van de studiekeuzecheck - Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid - Hoofdinhoud
Deze motie i is onder nr. 823 toegevoegd aan dossier 31288 - Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid.
Inhoudsopgave
Officiële titel | Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid; Motie; Motie van de leden Paternotte en Van den Hul over meebeslissen door studenten en docenten bij de invulling van de studiekeuzecheck |
---|---|
Documentdatum | 10-02-2020 |
Publicatiedatum | 10-02-2020 |
Nummer | KST31288823 |
Kenmerk | 31288, nr. 823 |
Externe link | origineel bericht |
Originele document in PDF |
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Vergaderjaar 2019-
2020
Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid
MOTIE VAN DE LEDEN PATERNOTTE EN VAN DEN HUL
Voorgesteld tijdens het Notaoverleg van 10 februari 2020
De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
constaterende dat de studiekeuzecheck bij een deel van de opleidingen alleen uit het invullen van een onlinevragenlijst bestaat en bij een deel ontzettend uitgebreid is;
overwegende dat studenten en docenten van de opleiding het beste weten wat er nodig is om een realistisch beeld van de opleiding te schetsen;
verzoekt de regering, een voorstel te doen om studenten en docenten in opleidingscommissies te laten meebeslissen over de invulling van de studiekeuzecheck,
en gaat over tot de orde van de dag.
Paternotte Van den Hul
kst-31288-823 ISSN 0921 - 7371 's-Gravenhage 2020
Tweede Kamer, vergaderjaar 2019-2020, 31 288, nr. 823