Motie Paternotte/Van den Hul over meebeslissen door studenten en docenten bij de invulling van de studiekeuzecheck - Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid

Deze motie i is onder nr. 823 toegevoegd aan dossier 31288 - Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid.

1.

Kerngegevens

Officiële titel Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid; Motie; Motie van de leden Paternotte en Van den Hul over meebeslissen door studenten en docenten bij de invulling van de studiekeuzecheck
Document­datum 10-02-2020
Publicatie­datum 10-02-2020
Nummer KST31288823
Kenmerk 31288, nr. 823
Externe link origineel bericht
Originele document in PDF

2.

Tekst

Tweede Kamer der Staten-Generaal

Vergaderjaar 2019-

2020

31 288

Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid

Nr. 823

MOTIE VAN DE LEDEN PATERNOTTE EN VAN DEN HUL

Voorgesteld tijdens het Notaoverleg van 10 februari 2020

De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

constaterende dat de studiekeuzecheck bij een deel van de opleidingen alleen uit het invullen van een onlinevragenlijst bestaat en bij een deel ontzettend uitgebreid is;

overwegende dat studenten en docenten van de opleiding het beste weten wat er nodig is om een realistisch beeld van de opleiding te schetsen;

verzoekt de regering, een voorstel te doen om studenten en docenten in opleidingscommissies te laten meebeslissen over de invulling van de studiekeuzecheck,

en gaat over tot de orde van de dag.

Paternotte Van den Hul

kst-31288-823 ISSN 0921 - 7371 's-Gravenhage 2020

Tweede Kamer, vergaderjaar 2019-2020, 31 288, nr. 823


 
 
 

3.

Meer informatie

 

4.

Parlementaire Monitor

Met de Parlementaire Monitor volgt u alle parlementaire dossiers die voor u van belang zijn en bent u op de hoogte van alles wat er speelt in die dossiers. Helaas kunnen wij geen nieuwe gebruikers aansluiten, deze dienst zal over enige tijd de werkzaamheden staken.